Waar blijft mijn bestelling?
Heb je een bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen? Onze levertijd is meestal 4 tot 5 werkdagen nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Zodra jouw product ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging. Zodra PostNL jouw pakket heeft gescand, ontvang je ook een track & trace-code.
Let op: het kan tot 24 uur duren voordat deze code actief is, maar meestal werkt hij al binnen een paar uur.
Wat betekent ‘productiefout’ of ‘klaarzetfout’ bij mijn bestelling?
Dit betekent dat er tijdens het productieproces of het klaarzetten van jouw bestelling iets mis is gegaan. Hierdoor kan jouw bestelling een dag vertraging oplopen.
Omdat jouw product altijd op maat wordt gemaakt, gaat het door verschillende afdelingen: vormgeving, productie (printen, plotten of laseren) en verzending.
Waar mensen werken, worden soms fouten gemaakt. We doen natuurlijk altijd ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dankjewel voor je geduld!
Ik mis artikelen in mijn bestelling. Wat nu?
Wat vervelend dat jouw bestelling niet compleet is! Stuur een e-mail naar info@stickermaster.nl met je ordernummer en de artikelen die ontbreken.
Wij zorgen ervoor dat je deze zo snel mogelijk alsnog ontvangt.