Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Waar blijft mijn bestelling?
Heb je een bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen? Onze levertijd is meestal 4 tot 5 werkdagen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Zodra jouw product ons magazijn verlaat, ontvang je een verzendbevestiging. Zodra PostNL jouw pakket heeft gescand, ontvang je ook een track & trace-code. Let op: het kan tot 24 uur duren voordat deze code actief is, maar meestal werkt hij al binnen een paar uur.
Wat betekent ‘productiefout’ of ‘klaarzetfout’ bij mijn bestelling?
Dit betekent dat er tijdens het productieproces of het klaarzetten van jouw bestelling iets mis is gegaan. Hierdoor kan jouw bestelling een dag vertraging oplopen. Omdat jouw product altijd op maat wordt gemaakt, gaat het door verschillende afdelingen: vormgeving, productie (printen, plotten of laseren) en verzending. Waar mensen werken, worden soms fouten gemaakt. We doen natuurlijk altijd ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dankjewel voor je geduld!
Ik mis artikelen in mijn bestelling. Wat nu?
Wat vervelend dat jouw bestelling niet compleet is! Stuur een e-mail naar info@stickermaster.nl met je ordernummer en de artikelen die ontbreken. Wij zorgen ervoor dat je deze zo snel mogelijk alsnog ontvangt.

Retouren en klachten

Ik ben niet tevreden met mijn producten
Dat vinden we heel jammer om te horen. Stuur een e-mail naar info@stickermaster.nl met je ordernummer, jouw klacht en, indien mogelijk, een foto van het product. Dan kijken wij direct met je mee en lossen we het zo snel mogelijk op.
Kan ik mijn producten retourneren?
Assortimentsproducten: Deze kun je binnen 30 dagen retourneren. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Eigen ontwerp producten: Deze kunnen niet geretourneerd worden omdat ze speciaal voor jou gemaakt zijn. Ben je niet tevreden met jouw maatwerkproduct? Neem contact met ons op via info@stickermaster.nl, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug bij een retour?
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het aankoopbedrag binnen 3 tot 4 werkdagen terug op jouw rekening.

Sticker plakken

Hoe plak ik een sticker?
Hoe plak je een sticker? Dat leggen we je graag uit in onze duidelijke video: https://www.youtube.com/watch?v=cUiJxDNKhPI&ab_channel=Stickermaster.nl Kom je er met de video toch niet uit? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Staat jou vraag er niet bij?

Neem dan contact op met onze klantenservice:

info@stickermaster.nl
0341-729680
op werkdagen van 09:00 – 16:00
(gesloten tussen 12:00 – 12:30)