Veelgestelde vragen
In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen.
Vragen over bestelling
Je hebt een bestelling geplaatst maar deze nog niet in ontvangst mogen nemen? Onze levertijd ligt momenteel op 4 a 5 werkdagen nadat u de bestelling heeft geplaatst.
Zodra uw product ons magazijn heeft verlaten ontvangt u daarvan bericht, zodra het product in ontvangst is genomen door onze verzendpartner PostNL ontvangt u de track and trace code, let op: het kan tot 24 uur duren tot de track and trace code geactiveerd is door PostNL, maar meestal al binnen een aantal uren.
Een productiefout en klaarzetfout betekent kort gezegd dat er een fout heeft plaatsgevonden bij ons in het magazijn, dit kan mogelijk inhouden dat uw bestelling een dag vertraging oploopt en daarom pas later bij u word afgeleverd. Houd daarom uw mailbox goed in de gaten, zodra de fout is opgelost en het pakketje is verstuurd ontvangt u een verzendbevestiging.
Uw product word altijd op maat geproduceerd, dat houd in dat wanneer u een bestelling plaatst deze op dat moment in productie word genomen.
Het product word klaargezet door onze collega’s van de vormgeving afdeling, deze worden vervolgens geprint, geplot of gelaserd. Na deze handeling worden de product klaargemaakt voor verzending.
Zoals u waarschijnlijk al door heeft is dit een proces dat meerdere afdelingen en handelingen kent, daar waar mensen werken worden ook wel eens foutjes gemaakt, maar u mag er op rekenen, dat wij altijd ons best doen om deze fouten zo spoedig mogelijk op te lossen, uw geduld word op prijs gesteld!
U heeft uw bestelling niet compleet ontvangen, wat vervelend! Stuur gerust uw klacht door naar info@stickermaster.nl en geef daarbij uw orderreferentie en missende artikelen op, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de missende stickers bij u aan te leveren.
Retourneren / Klacht ontvangen producten
U heeft uw bestelling niet compleet ontvangen, wat vervelend! Stuur gerust uw klacht door naar info@stickermaster.nl en geef daarbij uw orderreferentie en missende artikelen op, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de missende stickers bij u aan te leveren.
Dat is vervelend, stuur gerust uw klacht door naar info@stickermaster.nl en geef daarbij uw ordereferentie en klacht op, waar mogelijk met afbeeldingen van de ontvangen producten, dan helpt mijn collega u verder.
U kunt eigen ontwerp producten niet retourneren, gezien deze speciaal voor u ontworpen zijn. Bent u niet tevreden met het ontvangen product, stuur gerust uw klacht door naar info@stickermaster.nl en geef daarbij uw ordereferentie en klacht op, waar mogelijk met afbeeldingen van de ontvangen producten, dan helpt mijn collega u verder.
Heeft u een assortimentsproduct besteld? Dan kunt u deze binnen 30 dagen retourneren, houd er rekening mee dat retour kosten voor eigen rekening zijn.
Zodra wij uw retour in ontvangst hebben genomen zullen wij ons uiterste best doen het aankoopbedrag binnen 3 a 4 werkdagen te crediteren.
Hoe plak ik een sticker?
Om in woorden uit te drukken hoe je een sticker plakt is erg lastig, daarom hebben wij een video toegevoegd, deze vind je hiernaast / hieronder.
Kom je er met behulp van de video niet uit? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar info@stickermaster.nl, gebruik te maken van de chatfunctie (op werkdagen tussen 09:00 - 16:00 (gesloten tussen 12:00 - 12:30) of bel ons 0341-729680