Verzendtijd

Bij Stickermaster maken we al onze producten zelf, helemaal op bestelling. We hebben dus geen voorraad liggen. Onze levertijden verschillen per product en hangen onder andere af van:

  • Het aantal dat je bestelt

  • De droogtijd van de inkt

  • Eventuele afwerkingen

Het voordeel? Jij krijgt altijd stickers “vers van de pers”!

We verwerken en versturen alle bestellingen op volgorde van binnenkomst. Zodra je hebt betaald, gaan we aan de slag. De maximale verzendtijd is 4 werkdagen na ontvangst van je betaling.

Na je bestelling ontvang je meteen een bevestigingsmail met de status van je order. Kies je voor bankoverschrijving, dan sturen we je een bevestiging zodra je betaling bij onze betaalprovider Pay.nl is binnengekomen. Betaal je via Riverty, dan betaal je achteraf rechtstreeks aan riverty.

Spoedbestelling nodig?

Kies dan voor onze spoedoptie. Je order wordt dan de eerstvolgende werkdag verzonden.

Bezorging

We bieden jouw bestelling uiterlijk binnen 4 werkdagen na betaling aan bij PostNL. Zodra je pakketje is verzonden, ontvang je een e-mail met de verzendbevestiging. Vanaf dat moment kun je jouw bestelling meestal binnen een paar dagen verwachten.

  • Binnen Nederland levert PostNL vaak de volgende werkdag.

  • België, Duitsland & Engeland: hier doet een bestelling gemiddeld 4-8 dagen over. Dit kan variëren.

Heb je je bestelling na deze periode nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar info@stickermaster.nl, we helpen je graag.

Verzendkosten

Verzendingstype Kosten incl. btw (excl. btw)
Brievenbus NL € 2,95 (€ 2,44)
Pakketpost NL € 6,95 (€ 5,74)
Spoedlevering NL (1-2 werkdagen) € 49,95 (€ 41,28)
Pakketpost BE & DE € 10,95 (€ 9,05)

Let op: sommige artikelen kunnen niet met brievenbuspost worden verzonden, bijvoorbeeld vanwege het formaat of materiaal. Tijdens het afrekenen zie je alleen de verzendopties die voor jouw bestelling gelden. Dit staat ook altijd in de productomschrijving vermeld.

Retourneren

Bij Stickermaster heb je het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour. Na het aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk naar ons terug te sturen.

Zodra wij jouw retour in goede orde hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn wel altijd voor eigen rekening.

Let op: maatwerkproducten kunnen niet retour

Producten die speciaal voor jou gemaakt zijn, kunnen helaas niet geretourneerd worden. Denk hierbij aan:

  • Artikelen met een custom tekst zoals een naam

  • Producten waarbij je zelf een afbeelding hebt geüpload

  • Andere artikelen die volledig op maat zijn gemaakt voor jou

Bewijs van retourzending

Wanneer je een product terugstuurt, ben je zelf verantwoordelijk voor het pakket tijdens transport. Raakt het kwijt of raakt het beschadigd onderweg? Dan kunnen wij de kosten helaas niet vergoeden.

Daarom is het slim om altijd een bewijs van verzending en ontvangst te vragen bij het postkantoor of je koeriersdienst. Zodra het product bij ons is aangekomen, ontvang je hiervan ook een bevestiging. Bewaar dit goed, zodat je kunt aantonen dat jouw retour daadwerkelijk is afgeleverd, mocht er iets misgaan.

Hoe meld ik mijn retour aan?

  1. Stuur ons een e-mail via info@stickermaster.nl met je ordernummer en het product dat je wilt retourneren.

  2. Wij bevestigen jouw retouraanvraag.

  3. Stuur het product – inclusief alle toebehoren en indien mogelijk in originele staat en verpakking – binnen 14 dagen na aanmelding naar ons terug.

Voor meer informatie over retourneren en garantie kun je ook onze algemene voorwaarden bekijken, onder Artikel 5. Garantie en Retourneren.

Wil je meer weten over je rechten als consument? Kijk dan eens op ConsuWijzer.